Heeft u iets gekocht en bent u er achteraf toch niet zo blij mee? Of werkt het product niet zoals u mag verwachten? Dan kan u het artikel binnen 14 dagen retourneren in de originele verpakking. Voor verzending dient er eerst een email naar info@RaspberryStore.nl gezonden te worden om een RMA-nummer aan te laten maken.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de RaspberryStore geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@RaspberryStore.nl
Bij retournering (na contact) wordt vriendelijk verzocht om:
- het artikel in de originele verpakking in de doos of envelop te verzenden waar de zending mee binnen gekomen is, of een andere degelijke verpakking om beschadiging te voorkomen
- Een kopie van de factuur, inclusief uw naam in de doos of envelop toe te voegen
- (Eventueel) een reden van retournering
Het volgende adres dient gebruikt te worden voor retourneringen:
RaspberryStore.nl
RMA <<hier het RMA-nummer wat u gekregen heeft>>
Postbus 21
5258 ZG Berlicum
Retouren waarbij het RMA-nummer ontbreekt, kunnen extra vertraging oplopen in de afhandeling.
Een retourzending dient bij een PostNL pakketpunt ingeleverd te worden, zodat het naar de postbus geretourneerd kan worden. Let er svp op dat een retourzending uw eigen verantwoordelijkheid is, dus bij dure artikelen is een verzekerde zending aan te raden.
Na binnenkomst zullen de retouren gecontroleerd worden, voordat u het geld terug krijgt. Voor deze werkzaamheden worden (met uitzondering van vermelde vakanties) maximaal 2 weken uitgetrokken. Na controle ontvangt u bericht over de controle, en bij akkoord, ontvangt u het geld retour.
In geval van schade bij levering:
Wanneer uw bestelling beschadigd binnen komt, neem dan (indien mogelijk) foto's van de verpakking voordat u hem open maakt. Maak foto's van de artikelen, en indien er iets kapot is, maak hier specifieke detailfoto's van. U kan ons dan emailen via info@RaspberryStore.nl waar we verder met de situatie omgaan. Bewaar de verzenddoos tot de schade-claim volledig is afgehandeld.
Bij defecte artikelen, vermissingen, of als er andere producten geleverd zijn dan dat er besteld is, is er eerst contact nodig via info@RaspberryStore.nl. Wanneer de retour geaccordeerd wordt, zal er een retourlabel van PostNL aangemaakt worden. Met dit label kan u het pakket inleveren bij een PostNL pakketpunt, waarna het verder gratis retour gezonden wordt.
Uitsluitingen
Schade en defecten veroorzaakt door de klant (verkeerde montage, verkeerd onderhoud, abnormaal gebruik, door de klant aangebrachte wijzigingen, solderen, nalatigheid, vallen, ...) zijn uitgesloten. Specifiek schade aan SD-kaarten door verkeerde montage van de Raspberry pi in de behuizing, waardoor de SD-kaart knakt, is uitgesloten van garantie.
Wanneer een artikel defect is geraakt door handelingen van de gebruiker en valt het artikel hierom buiten de garantie, dan moet dit gemeld worden in de retour-aanvraag. Wanneer dit niet wordt gedaan, dan zijn de verzendkosten (en eventuele retourneringskosten) voor rekening van de klant.